.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
النصر یکی از باشگاه‌هایی بود که به دلیل بدهی سنگین به روی ویتوریا، سرمربی سابق خود، وضعیت نامشخصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای داشت. مجوز حضور احتمالی رونالدو در ایران صادر شد
النصر یکی از باشگاه‌هایی بود که به دلیل بدهی سنگین به روی ویتوریا، سرمربی سابق خود، وضعیت نامشخصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای داشت.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
تیم بانک شهر از مازندران به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان با دستی پر روی تشک می‌رود. قهرمانان جهان در ترکیب نماینده مازندران
تیم بانک شهر از مازندران به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان با دستی پر روی تشک می‌رود.(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
شمال نیوز : رضا اطری گفت: ۶ سال عضو تیم ملی هستم اما مسئولان در این سال ها حتی یک میلیون تومان هم به من کمک نکردند. مسئولان حتی یک میلیون تومان هم کمک نکردند !
شمال نیوز : رضا اطری گفت: ۶ سال عضو تیم ملی هستم اما مسئولان در این سال ها حتی یک میلیون تومان هم به من کمک نکردند.(ادامه)
استقبال پر شور مازندرانی ها از رحمان عموزاد و رضا اطری
مردم ورزش دوست بابل و خلیل شهر از مدال آوران مسابقات جهانی صربستان استقبال کردند.(ادامه)
احداث بزرگترین موزه و کمپ کُشتی جهان در جویبار
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین موزه و کمپ کشتی جهان با همکاری یکی از بانک‌های کشور بزودی در جویبار آغاز می‌شود.(ادامه)
کسب 6 مدال جهانی توسط پهلوانان دیار علویان
استاندار مازندران در پی کسب 6 مدال جهانی توسط کشتی گیران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد(ادامه)
گزارش AFC از نحوه صعود پرسپولیس به فینال
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مسیر صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 پرداخت.(ادامه)
شهادت سردار قاسم سلیمانی عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد/بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت روحانی: بی‌تردید ملت‌های آزاده انتقام این جنایت هولناک را خواهند گرفت/ لاریجانی: این ملت، هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت/ رئیسی: آمریکا با این اقدام سبعانه، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار خود در منطقه گذاشت
شهادت سردار قاسم سلیمانی عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد/بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت(ادامه)
شمال نیوز :  طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد.


.... مدیر جدید تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد. ....(ادامه)
وزیر ورزش به مازندران سفر می‌کند
رئیس اداره ورزش آمل گفت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از روند فعالیت عمرانی استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران و افتتاح پروژه ورزشی به استان مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
هزینه فینالیست شدن پرسپولیس پرداخت می‌شود!
هزینه حضور احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.(ادامه)
جدال نفس‌گیر 2 مربی در نخستین تجربه لیگ‌برتری شدن/جدال نکونام و نمازی در وطنی
نمازی در تیم ذوب‌آهن به خوبی آگاه است بازی سختی در جهنم وطنی مقابل هزاران هوادار عاشق این تیم که با تشویق‌های خود اجازه نفس کشیدن به هیچ تیمی را نمی‌دهند و شاگردان نکونام که روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری را از مربی خود درس گرفته اند، دارد.(ادامه)
آشنایی با رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ حریف بدون برد مقابل ایرانی ها
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان، امروز باید مقابل الوصل امارات قرار بگیرد. (ادامه)
دختر 19 ساله مازندرانی، پدیده جدید تکواندوی ایران
زهرا یزدانی پدیده تکواندو کشور افتخاربرای برای ورزش مازندران است که با توجه به رشدی که در این رشته در مدت کوتاه داشت، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.(ادامه)
آتش‌بازی حسن یزدانی در باکو/ اسماعیل‌پور به برنز بسنده کرد +تصاویر
دو کشتی‌گیر آزادکار جویباری به مدال‌های طلا و برنز رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافتند.(ادامه)
کشتی‌گیر مازندرانی مدال خود را تقدیم شهدای پلاسکو کرد
محمد‌جواد ابراهیمی مدال نقره وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاریگین روسیه خود را به شهدای «پلاسکو» تقدیم کرد.(ادامه)
بهترین دروازبان جهان در راه ساری
سید پیمان حسینی در صورت توافق با مسئولان تیم،به پدیده کاسپین ساری می پیوندد.(ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با نائب قهرمان مسابقات کشتي آزاد المپيک ريو ديدار و از وي تقدير کرد.

تقدير جانشين فرمانده ناجا از پهلوان کميل قاسمي
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با نائب قهرمان مسابقات کشتي آزاد المپيک ريو ديدار و از وي تقدير کرد. (ادامه)
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند. (ادامه)
دیدار با پرسپولیس در ایستگاه آخر
تیم فوتبال خونه به خونه بابل در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس تهران می رود.(ادامه)
شمال نیوز: در این مسابقات علیرضا فیروزجاء نوجوان 13 ساله مازندرانی با قدرت تمام مقام اول مسابقات را از آن خود کرد و به‌عنوان قهرمان شطرنج کشور در سال 94 انتخاب شد.
نوجوان 13 ساله بابلی؛ شگفتی‎ساز مسابقات شطرنج مردان ایران شد +عکس
شمال نیوز: در این مسابقات علیرضا فیروزجاء نوجوان 13 ساله مازندرانی با قدرت تمام مقام اول مسابقات را از آن خود کرد و به‌عنوان قهرمان شطرنج کشور در سال 94 انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند..... استقبال متفاوت مسئولان دو شهر از قهرمانان ورزشی !
شمال نیوز : ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند.....(ادامه)
فرمانده شهیدی که با نارنجک، 25 تانک دشمن را در عملیات رمضان منهدم کرد(يادداشت)
(ادامه)
خبرهایی از گوشه و کنار استان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.